Пошуковий запит: (<.>A=Клокар Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Клокар Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 1. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_1_11
|
2. |
Клокар Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_2_14
|
3. |
Клокар Н. І. Розвиток інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону в умовах впровадження нових стандартів освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 3. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_3_2
|
4. |
Клокар Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону [Електронний ресурс] / Н. Клокар // Рідна школа. - 2011. - № 1-2. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_1-2_7 Науково обгрунтовано поняття " інформаційно-навчальне середовище системи освіту регіону" та "дистанційне навчання". Визначено принципи, мету та завдання створення означеного середовища. Розкрито умови його повноцінного функціонування, а саме: нормативно-правове забезпечення, матеріально-технічне забезпечення, змістове наповнення, підготовка кадрів. Зосереджено увагу на структурі освітнього порталу Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, який виконує інформаційно-аналітичну та навчально-методичну функції в системі освіти регіону. Охарактеризовано організаційно-методичну субмодель управління підвищенням кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів за дистанційною формою. Розглянуто такі складові навчально-методичного забезпечення інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону, як створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів і навчального середовища "1 учень - 1 комп'ютер". Зазначено позитивні положення, що забезпечуються формуванням інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону.Научно обоснованы понятия " информационно-обучающая среда образовательной системы региона", "дистанционное обучение". Охарактеризована организационно-методическая субмодель управления повышением квалификации педагогических, управленческих и методических кадров за дистанционной формой обучения.Theoretical and methodological basis of the development of information and learning environment of education system of the region is described; the notions " information and learning environment of education system of the region" and "distance learning" are grounded scientifically in the article. Organizational and methodological sub-model of management of in-service education for distance learning of teaching, administrative and methodological staff characterized.
|
5. |
Клокар Н. І. Теорія і практика моніторингового супроводу управління підвищенням кваліфікації педагогічних кадрів регіону [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_16
|
6. |
Клокар Н. І. Технологія підвищення кваліфікації педагогічних, методичних та управлінських кадрів заочно-дистанційною формою навчання [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_5 Розглянуто особливості реалізації диференційованого підходу до дистанційного навчання педагогічних, управлінських та методичних кадрів у системі підвищення кваліфікації, використання програмно-методичних комплексів. За допомогою останніх досліджень і публікацій науково обгрунтовано організаційно-методичну субмодель управління підвищенням кваліфікації педагогічних, управлінських та методичних кадрів за дистанційною формою навчання в системі підвищення кваліфікації. Шляхом використання комплексу взаємопов'язаних підходів (аналогії, конкретності, функціонального зрізу, достатності інформації, наступності, успішної реалізації) систему дистанційного навчання розглянуто як аналог процесу класичного навчання, яка модифікується та зазнає принципових змін щодо джерел інформації та засобів. Наведено схему організаційно-методичної субмоделі управління підвищенням кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів за дистанційною формою навчання. Розроблено додатковий навчальний курс за трьома умовними етапами для слухачів, які не володіють навичками користувача персональним комп'ютером та засобами інформаційно-комунікаційних технологій. За результатами дослідження визначено позитивні надбання, складності та слабкі місця очно-дистанційної форми навчання.Рассмотрены особенности реализации дифференцированного подхода к дистанционному обучению педагогических, управленческих и методических кадров в системе повышения квалификации, использование программно-методических комплексов. С помощью последних исследований научно обоснована организационно-методическая субмодель управления повышением квалификации педагогических, управленческих и методических кадров в дистанционной форме обучения в системе повышения квалификации. Путем использования комплекса взаимосвязанных подходов (аналогии, конкретности, функционального среза, достаточности информации, преемственности, успешной реализации) система дистанционного обучения рассмотрена как аналог процесса классического обучения, которая модифицируется и подвергается принципиальным изменениям относительно источников информации и средств. Приведена схема организационно-методической субмодели управления повышением квалификации педагогических, управленческих и методических кадров в дистанционной форме обучения. Разработан дополнительный учебный курс по трем условным этапами для слушателей, не владеющих навыками пользователя персональным компьютером и средствами информационно-коммуникационных технологий. По результатам исследования определены позитивные достижения, сложности и слабые места очно-дистанционной формы обучения.The features of the implementation of a differentiated approach to distance learning teaching, administrative and teaching personnel in the system of training, the use of program-methodical complexes. With recent studies are scientifically sound organizational and methodological management submodel teacher professional development, management and teaching staff in distance learning in the training. Through the use of complex interrelated approaches (analogy, specificity, and functional cut, adequacy of information, continuity, the successful implementation of) a system of distance education is considered as an analogue of the classical process of learning, which is modified and is undergoing major changes with respect to sources of information and resources. It's considered a scheme of the organizational-methodical management submodel professional development of pedagogical, administrative and teaching staff in distance learning. It's developed additional training for the three conventional steps for students who do not know the skills and personal computer users by means of information and communication technologies. According to the survey identified both positive achievements and difficulties and weaknesses of full-time and distance learning.
|
7. |
Клокар Н. І. Розвиток ціннісної складової громадянських компетентностей директорів шкіл у системі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 35. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_35_30
|
8. |
Клокар Н. І. Освітній кластер як альтернативна модель професійного розвитку керівників закладів освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 6. - С. 94-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2018_6_10
|
9. |
Клокар Н. Освіта в об’єднаних територіальних громадах: нові підходи до управління в умовах децентралізації [Електронний ресурс] / Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько // Рідна школа. - 2017. - № 11-12. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_11-12_7
|
10. |
Клокар Н. Управлінські компетентності директора школи: сучасні тенденції [Електронний ресурс] / Н. Клокар // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutshp_2018_1_9
|
11. |
Клокар Н. І. Управління впровадженням європейських громадянських практик в освіту України [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 6. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_6(2)__8
|
12. |
Клокар Н. Автономія опорної школи і механізми її забезпечення [Електронний ресурс] / Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько // Рідна школа. - 2018. - № 5-8. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2018_5-8_5
|
13. |
Клокар Н. І. Контент-маркетинг у підвищенні кваліфікації педагогів в умовах відкритої освіти [Електронний ресурс] / Н. І. Клокар, О. О. Клокар, К. С. Шапошников // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55(1). - С. 207-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_55(1)__42
|